Saklama Kutusu Yapımı

.
Herkese merhabalar. :))
Bu tatlı mı tatlı saklama kutusunu yaparken inanılmaz eğlendim. Nasıl mı yaptım? Fotoğraflar yeterince açıklayıcı olsa da ben anlatmak istiyorum.
Kuzenimin düğününde giydiğim abiye elbisede 2 kat fazla tül dikilmişti. Ben de onları söktüm ve huyumdur, ilerde bir şeye değerlendiririm dedim. O gün bugünmüş demek ki. :)
Elimde boş bir rulokat kutusu ve bir defter kabı vardı. Aslında kabın arkası desenli. Kırtasiyeden alacağınız naylon kabın arkasını son derece sevimli bir şekilde kullanabilirsiniz şekilde olduğu gibi.
Önce kabı,kutunun ölçülerine getirdim ve bantladım.
Daha sonra tülün bir kısmını kare kesip kapağı tam ortasına yerleştirdim ve şekildeki gibi lastik tokayla bağlayıp bu forma getirdim. Ardından fazla tülü burarak çiçek formatındayken 2 kere lastik tokayla sağlamlaştırdım.
Uzunlamasına kestiğim tülü lastik tokalarla bağladım ve kutuyu çevreledikten sonra uçlarını kestim. Öyle bir şekilde dizmeliyiz ki lastik tokaları; açıkta tül kalmamalı. 
Işte bu kadar! :)
Bu şipşirin kutuyu dilerseniz kendiniz kullanın dilerseniz arkadaşınıza hediye edin :))
Unutmayın hediyeler parayla ölçülemez.
El emeğiyle yapılan her şey pahalıdır :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi