#carsambanotlari



Günaydın herkese 🌞🙆
Ben yine bir kahve faslı yine bir deneyim postu oluşturmacalar falan. Artık, çarşamba günleri #carsambanotlari hashtagi ile paylaşımlar yapacağım. Bu da ilk post olsun🙈 Ilk olarak size kullandığım fondotenden başlayayım. 2 sene öncesine kadar fondoten kullanan biri değildim ilk olarak Maybelline Affinitone Vanilla Rose'u kullandım. Kapatıcı özelliği çok iyiydi fakat yüzüme ağırlık yapmaya ve yağlandırmaya başlamıştı. Mat fondotenlerde fondoten + pudra bulunduğundan karma cilt tipine sahip olan bana yaramadı yani. Fakat Nyc Natural Matte 12HR kapatıcılığı da çok iyi ,yüze ağırlık da yapmıyor ve yağlardırmıyor. Fiyat olarak da gayet uygun. Kesinlikle öneririm saatler geçse de yüzünüz yumuşacık kalıyor ve yağlanmıyor.  Gratisten 8.90 a almıştım.
Ikinci olarak Flormar Eyebrow Pencil kaşlarıma şekil vermek ve belirginleştirmek için kullandığım yegane ürün oldu çıktı başıma. Makyaj yapmasam bile yüzüme renk vermesi açısından en çok tercih ettiğim makyaj malzemem oldu 👍 Watsons' dan 5.99 tlye aldım. 😌
Üçüncü olarak çok sık rimel değiştiren biriyim. Bir de Nyc'ninkini deneyelim dedim. Nyc Sky Rise güzel bir ürün Kirpiklerimi belirginleştiriyor fakat çok fazla ıslaklık hissi bırakıyor. Bunu kullandıktan sonra 1-2 dk gözünüzü hiç kırpmamanızı öneririm. 😂 Gratis' ten 7.90'a aldım. 😊
Gelelim Urban Naked far takımıma. Aldığım günden beri kullandığım tek far paleti bu hatta en çok tercih ettiklerim fotoğraftan da anlaşılıyor 🙈 Siyah rengi gölgelendirmede tek geçerim. Krem tonlarını kullandığımda kapatıcıya gerek bile duymuyorum. Fırçası ise mü-kem-mel!
Beni instagram adresimden @aslihandikyokus kullanıcı adıyla da takip edebilirsiniz. Bir sonraki #carsambanotlari mda görüşmek üzere hoşçakalın 🙆😊😍

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi