Gliss Hair Repair


Güpgüzel güneşli bir güne günaydın canlar 🙆
Ben sabah kahvemi içerken sizlere bir deneyimimi paylaşacağım.
Bu ürünü bana yakın bir arkadaşım kendi saçlarına iyi gelmediği için hediye etti.  Ben saçlarıma pek bakım yapma ihtiyacı duymuyordum şimdiye kadar. Saçlarım kendiliğinden dümdüz olsa da, ısıl işlem görmesine rağmen, çok güçlüler ve kırık olayı bende pek yaşanmıyor. Hangi bakım ürünlerini kullandığımı soranlara ilk olarak bunu söyleyeceğim sanırım :)
Ilk denemede bir şey fark etmedim. Ikinci denemede saç uçlarımın yumuşamaya başladığını söyleyebilirim. Saç uçlarının tülerikliğini alıyor ve gerçekten yumuşacık yapıyor. Islak saçınızı taramadan önce 3-4 defa bu köpüğü saç boyundan uçlarına doğru iyice yediriyorsunuz. Saç boyundan yalnız, saç diplerinden değil :)
Bir konuda dipnot geçeyim bu tarz ürünler keratin, silikon, gliserin içermesinin yanı sıra alkol de içeriyor ve bunda da "alcohol denat" bulunuyor.
Alcohol denat, etil alkolun farklı kimyasallarla bozulmuş şekli oluyor. Dinen bir sakıncası yok diye duydum fakat kullanıp kullanmamak size kalmış.  Kullandığım ve Önerdiğim nadir ürünlerden.
Dipnot 2: her bakım ürünü herkese iyi gelmeyebilir :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Avon Advance Techniques 360 Nourishment Moroccan Argan Oil