New Well Ürün İncelemesi



Hepinize mutlu haftasonları diliyorum. Geçen hafta New Well markasından güzel bir paket almıştım. Paketin içeriğini hep birlikte inceleyelim istedim.



Öncelikle New Well ailesine beni bu ürünlerle tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum. İlk kez deneyeceğim bir marka :) 


Anlatımıma ilk olarak Cleansing Milk yani makyaj temizleme sütü ile başlıyorum. Bu sütü ben ten makyajımı temizlerken kullanıyorum. Gül kokusunu pek sevmem ama bunun kokusu hoşuma gitti asla kimyasal kokmuyor. Temizlik sonrası verdiği yumuşaklık hissi harika, cildi germeden kurutmadan nemlendirerek temizliyor. Ürüne buradaki linkten ulaşabilirsiniz.


Sırada New Well Işıltılı Vücut Spreyi var. Bu spreyi yaz aylarında kullanmak için saklasam da, özel davetlerde özel günlerde boyun ve dekolte bölgesinde kullanmayı da düşünüyorum. Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalıyorsunuz. İçinde çok küçük ışıltılar var -sizi gelinin kız kardeşine asla dönüştürmeyecek ışıltılar :)- kokusunu da yine çok beğendim tam bir body mist olmuş bu. Ürüne buradan ulaşabilirsiniz yine. 


New Well Derma Cover Camouflage Palette, makyaj yaparken cilt kusurlarını en aza indirmek için ideal bir corrector & concealer paleti olmuş. Yeşil renk ciltteki kızarıklıkları kapatırken, pembe renk ile göz altındaki morlukları kapatıyor. En sondaki ten rengi ile de ciltteki morlukları ve koyulukları nötralize ediyor. Yine çok kimyasal kokmayan hoş bir kokusu var. Bu paleti fondöten uygulamadan önce kullanmak gerekiyor. Ürüne ulaşabileceğiniz linki buraya ekledim.


Makyajların olmazsa olmazı tabiki far paletleri ve New Well en trend renklerden oluşan bir palet hazırlamış. Toprak tonları günlük hayatta herkesin tercih ettiği renklerden ve bu palette 3 ışıltılı 2 mat renkten oluşan farklı tonlarda renkler var. Far bazı kullanmadan bile makyaj yapabileceğiniz derecede iyi bir pigmentasyona sahip bir palet. Aynalı ve mıknatıslı bir ambalaja sahip olması, her yere yanınızda taşıma isteği uyandırıyor. Paleti incelemek ve satın almak isterseniz bu linke tıklayın. :)


Son olarak Likit Lipgloss'tan bahsedeceğim. Dudaklarda yapış yapış his bırakmadan çok güzel bir ışıltı yakalamanızı sağlayan 01 numaralı şeffaf bir dudak parlatıcısı. Tadı da çok güzel :) Ürünün linkini buraya ekledim. Tık tık. :)

Bu güzel paket ile beni tanıştırdıkları için tekrar teşekkür ediyorum. İmkan oldukça diğer New Well ürünlerini de birlikte incelemek dileğiyle şimdilik görüşürüz :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Alverde Normal & Karma Ciltler İçin Yüz Yıkama Köpüğü