GİRİŞ

Merhabalaar.
Buraya ilk adımımı atıyoruuum.
Atıyoruuuum.
Aaat-tım.
Hadi önce bana sonra size hayırlı olsun.
Öncelikle neden böyle bir blog adı oluşturdum onu açıklamak istiyorum. 
Efenim, hepinizin bildiği üzere gökkuşağı bütün renkleri bünyesinde barındırır.
Bütün bu renkler de tek bir renkten oluşur.
BEYAZ.
Beyaz saflıktır, sağlıktır.
Doğduğumuzda beyaz örtülere sarınırız.
Hayata yeniden başlamak isteriz, beyaz sayfa açarız.
Evlilik hayali kurarız, beyaz gelinlik zaten olmazsa olmazımız.
Beyaz eşyaları da unutmamak lazım tabii :)
Hayatımızda o kadar çok beyaz var ki. Beyaz hayatın ta kendisi.
Öldüğümüzde bile beyaz kefene sahip olacağız. 
Ben de bu blogu açarken sizler gibi adı ne olsa diye çok düşündüm. 
Genelde insanlar takısız isim tamlamalarından gidiyorlar bu yolda. Bu yolun sonu da genellikle renklerle oluşturulan sıfat tamlamalarına çıkıyor.
O yoldan gidecektim ben de.
Madem bir renkten -en sevdiğimiz renk olacak büyük ihtimal- oluşturacağım düşünmeye başladım. 
Yahu ben her rengi seviyorum ki. Nasıl karar vereyim şimdi. 
Durdum durdum durdum sonra Aslı gel buldum.
Bütün renkleri seviyorsun.
Bunlar da gökkuşağında toplaşmışlar falan.
Amaaa...
Tek iki renk yok.
Beyaz ve siyah.
Gökkuşağının bütün renklerini karıştırırsan BEYAZ oluyor.
Hemen bir doğaçlama yaptım. 
Beyaz benim hayatım, gökkuşağı ise hayatımın yansımaları olsun dedim. 
Iyiki de dedim.
Beyaza ışık tuttukça renklerim yansıyacak.
Renklerim yansıdıkça gökkuşağım oluşacak. 
Siyaha ne olacak derseniz, siyaha hayatımda yer yok  (mecazi anlamda tabiki de :) ) 
Bende her şeyin başı ve sonu olan uçsuz bucaksız bir beyaz var.
Benim beyazım.
Gökkuşağı Beyazım.
Bugünlük sanırım bu kadar yeter.
Bir dahaki postuma kadar hoşçakalın. 
:)))

Yorumlar

  1. benim şirketimin ismini almışsın bloguna hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. A-aa öyle mi hocam denk gelmiş teşekkür ediyorum bu arada sağolun :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun aslıcım sen hep yaz tamam mı ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok sağol iyiki varsın :)) sen ve senin gibi dostlarım yanımda oldukça yazarım tabiki :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Makyaj Temizleme Suyu Mu ? Makyaj Temizleme Losyonu mu?