Görkito Makyaj Malzemelerini Deniyorum

 Se-lam-laaar 💁

Bu yazımda sizleri Görkito ürünleriyle tanıştırmak istiyoruuum. Başarılı influencerlardan Görkem Karman'ın kendi markası olan Görkito, bir süredir bizlerle. İlk olarak makyaj süngeri ile yola çıkmıştı. Şimdi kozmetik, makyaj aksesuarları, vücut bakımı ve anne bebek ürünlerini bizlerle paylaşıyor. Ben de yeni deneyimleme fırsatını yakalamışken hemen sizlere de bu güzellikleri göstermek istiyorum..💗


Kocamaaan bir Görkito ailem varken ilk olarak ben mat rujlarından bahsedeceğim. Ambalaj tasarımlarını çok zarif buldum öncelikle. Rose gold detaylar çok şık göstermiş.


5 farklı renkten oluşuyor mat rujlar. 


100 - Nude Stiletto


120 - Cinnamon Cake


140 - It's Mine


160 - Independent Shoes 


180 - Cherry Berry

Bu rujların yine aynı isim ve numaralarına sahip dudak kalemleri bulunuyor. 


Rujları dudak kalemleriyle birlikte kullanarak kusursuz görünümü yakalayabilirsiniz. 


Şu an internet sitesinde bir indirim mevcut. Bir ruj ve bir dudak kalemi 64,80 TL yerine 49,90 TL . Set olarak almak için buraya tıklayıp ulaşabilirsiniz.


Benim en beğendiğim ikili 120 numaralı Cinnamon Cake oldu. 💖


Gelelim allıklarına. Yine çok şık ambalajlara sahip allıkların üç farklı rengi bulunuyor. Sol baştan Pink Bouquet, Sunset Love ve Just Peace 


Pink Bouquet soğuk tonlu makyajlarda kullanabileceğiniz pembe alt tonlu bir renkken, 


Just Peach daha bronzerımsı şeftali tonlu bir renk. 


Sunset Love ise güneşli günlerde ışıl ışıl parlayabileceğiniz içinde minik ışıltıları olan tatlı bir allık. Ben göz farı olarak da kullanmayı düşünüyorum. 


Kakao aromalı ve vanilya aromalı vücut köpüklerinin bir 200 mL bir de 100 mL'leri bulunuyor. Ciltte hemen emiliyor ve kokuları oldukça kalıcı. Hangisini en çok sevdiğime sanırım karar veremedim.🙈


Kapatıcılar ise 00, 01, 02 ve 03 numaralarıyla dört farklı renkte. Bana göre orta yüksek kapatıcı özelliğine sahip. Göz altlarımda birikme ve kuruluk yapmadı.


Son olarak makyaj süngerinden bahsetmek istiyorum. Sivri tarafıyla dudak kenarı ve burun gibi dar bölgelerde, kesik tarafıyla göz altına ve alın bölgesine uygulama yaparak fondoteni homojen bir şekilde dağıtabilirsiniz. Süngeri kutusunda muhafaza etmek istiyorsanız mutlaka kuru olmalı. Aksi takdirde çabuk bozulabilir çünkü metal bir kutuya sahip. Yani nemli bırakmayın :)


Evet görkito ürünlerim bu kadar. Her birini ilk dokunduğumdan beri severek kullanıyorum. Bu ürünlerle mutlaka tanışmalı, makyaj koleksiyonuna birer tane eklemelisiniz diyor ve hepinizi öpüyorummm 💋










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü