New Well Ürün İncelemesi - 2

Bir önceki yazımda New Well markasının ilk kez deneyimlediğim ürünlerinden bahsetmiştim sizlere. Şimdi yeni ürün inceleme zamanı.Çayınızı kahvenizi alın gelin :)


Bu sefer yeni bir rimel, likit aydınlatıcı ve şahane bir far paletimiz var elimizde.
Far paletinin ambalajının tasarımına tam anlamıyla bayıldım. ! :) Çok retro bir tasarımı var.


Uzaktan görünümleri bu şekilde. Şimdi daha yakından bakalım.


Palette 10 farklı renk ve 1 toz aydınlatıcı mevcut. Renkler gerçekten çok güzel. Pigment açısından çok başarılı. Çok az tozutması var ama onu normal karşılıyorum sonuçta bunlar likit ürünler değil :)


Gönlümü çalan renk şu gördüğünüz mor renk oldu. Aynı zamanda turuncu olan renk çok hafif hareketlerle yanakları renklendirmek için de kullanılabilir. 


Sağ köşedeki haki yeşil de kahverengi gözlülere çok yakışacak bir renk. Ayrıca benim de çok sık kullandığım renklerden biri. Yanındaki mavi fara kalbimi bir miktar bırakmış olabilirim.  :)


Gelelim rimele. Boom Volume maskarası; tasarım olarak gerçekten çok başarılı buldum. Metalik ve pembe ambalaj tasarımı kadınların ilgisini oldukça çekecek..


Rimelin fırçası bu şekilde. İlk denediğimde çok beğendiğim bir rimel oldu. Kirpikleri tek tek ayırıyor. Güzel bir şekilde de kıvırdı kirpiklerimi.


Likit aydınlatıcısını ilk kez denedim. Renk tonu olarak en tercih ettiğim renkte olması beni çok mutlu etti. 


Drop şişede olan bir tasarımı var. Emzikle istediğiniz miktarı kullanacağınız bölgeye damlatarak uyguluyorsunuz.


Aydınlatıcının uygulanmış hali de bu şekilde. İnanılmaz güzel bir kokusu var. Yaz akşamlarında asla elimden düşmeyeceğini şimdiden söyleyebilirim! 

New Well ürünlerine ulaşmak isterseniz, buraya link bırakıyorum. :)


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dr. Clinic Ürünleri

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Alverde Normal & Karma Ciltler İçin Yüz Yıkama Köpüğü