Saç Uzatma ve Güçlendirme Yöntemlerim

Artık birilerinin hakikatli bir saç uzatma yolları adı altında yazı yayınlaması gerekiyordu. Bir pikachu olarak kendimi seçiyorum 😀 bir ürünü 2 kez kullanıp "şu faydası var şunu sağlıyor yok saçımı parlattı Yok 2 cm uzadı" yorumlarını nasıl yapabiliyorsunuz allaşkına daha saç deriniz bile kullandığınız ürünü algılayamazken ? 😀 Bu ürünlerden emin olmak için birkaç kez ara verdim, diğer şampuanlarla karşılaştırdım. Saç derimin verdiği reaksiyonları iyice gözlemledim. Asıl yorum bu şekilde yapılır. Bir firma size ürün gönderdiğinde 2-3 kez kullanımda , ilk kullanımdan itibaren gözle görülür sonuç dese de , ASLA anlayamazsınız ✋🏻 

Bioblas'ın Organic Oil's adlı şampuanından hiç memnun kalmadığımı saçlarımı feci şekilde döktüğünü belki hatırlarsınız. Bu sefer Yağlı Saçlar için şampuanını 2-3 aylık süreçte kullandım, her ne kadar yağlı saçlara sahip olmasam da, tabiki de ertesi gün yağlanma başlıyordu. Bu şampuanın içinde B3 vitamini var. Bu vitamin de saç derisindeki sebum yani yağ salgısını dengeleyerek çabuk yağlanmayı önlüyor. 


İlla sadece yağlı saçlar kullanacak diye bir şey Yok çünkü dediğim gibi saç derisindeki yağ dengesini koruyor bu vitamin. Ve KOPARAK değil, GERÇEK SAÇ DÖKÜLMESİni engelliyor. Ciddi anlamda engelliyor arkadaşlar. Sabah kalktığınızda, kıyafetlerinizi çıkarırken %0.001 saçlarınızı sağda solda görürsünüz en fazla. Durup dururken dökülüyorsa işte gerçek saç dökülmesi budur. Tararken şekil verirken dökülüyorsa bu koparak dökülmedir ki bu da saç derinizin sağlıklı , saç tellerinizin güçlü olmadığını gösterir. Haliyle sağlıklı olmayan saç derisinden de tutunamayan saç telleri sapır sapır dökülür ellemeseniz bile.

Bunun etkisine karar vermek kolay olmadı çünkü önceki bioblas fena halde canımı sıkmıştı elimi saçıma götürsem mutlaka birkaç tel elimde kalıyordu belki mevsimsel dedim ama, ı-ıh. Başka şampuanlar kullandığımda biraz düzeliyordu sonra tekrar bioblas sonra yine saç dökülmesi...


En sonunda elimde kalan son bioblası ya herru ya merru diyerek kullanmaya başladım. Öncelikle bal görüntüsü ve kıvamı var. Kokusu gerçekten çok çok kalıcı en az 24 saat kalıyor saçta. Bitkisel kaynaklı vitamin minarel ve proteinler DÜZENLİ KULLANDIKÇA saçıma çok iyi gelmeye ve saç dökülmemi en aza indirmeye başladı. Tabiki banyodan sonra ıslak saçı tararken üç beş gitti yine ama sağlıksız olanlar dökülüp yerine başka saçlar çıkmaya başladı. Üstelik destek ürünsün bile saçlarım son derece parlak ve dümdüz görünüyordu. Bu etki gerçek mi yoksa bi aldatmaca mı diye , 2-3 kez başka şampuanlarla devam ettim. Ama ilk seçtiğim yola her seferinde geri döndüm.

Bioblas'ın yan ürünü olan Restorex in bu saç maskesini haftada 2 kez, sıvı saç kremini ise her duştan sonra kullandım. Saç maskesini diplere kadar yedirip 5-10 dk beklettim. Saç kremini ise diplerden ziyade saç uçlarım için kullandım ki, çatal çatal görüntü oluşmasın ve saçım çabuk yağlanmasın. (Sarı saç başa bela :p) 

Cm cm ne kadar uzadığını ölçmedim saçımın ama diplerimin çok çabuk gelmesi ve arkadaşlarımın saçların ne kadar çok uzamış demeleri bunun bir kanıtı olabilir. 

Yani diyeceğim o ki, en çok aldığım soru saç bakımımla alakalı sorulardı ben de her ne yapıyorsam burada size anlattım. Saç rengimle alakalı sorunuz varsa buradaki postun altına ekleyebilirsiniz. Seve seve cevap vereceğim. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi