Moshos Garden Ürün İncelemesi

Moshos Garden,  organik içerikli cruelty free ve Türk malı bir marka. Benim de bu marka ile tanışmam blog etkinliğimizde oldu.

Çok ertelemeden denemek ve sizler için yorumlamak istedim.


İlk olarak Amber & Rose Clay Mask'ı denedim. Ürünü yüzüme sürdükten sonra her maske gibi kurumasını bekledim. Böyle kil maskeleri inanılmaz zor temizleniyor söylemeden geçemeyeceğim lavabo battı :/

Rengi çamur maskesi gibiydi. Kokusu çok güzel. Kendi kendime bir yüz maskesi nasıl bu kadar güzel kokabilir ki dedim. Sanki cildime gül kremi sürmüşüm gibiydi ve yıkarken yüzümü hiç rahatsız etmedi. Aksine sanki kremi yüzümden siliyormuş gibi hissettim, o derece anında etkili düşünün. İçinde jojoba yağı bile vardı. Yani en beğendiğiiiiim bu ürünü oldu. :)

İkinci olarak Sweetheart Allday Moisturizer i kullandım. Bu bir nemlendirici. Olmaz olsun bir daha yüzüme sürmeyeceğim. İnanılmaz bir yapışkanlık bıraktı yüzümde ya. Kokusu da öyle kötü ki..

Sonra Ultra Fashial Wash Jel i yani yüz yıkama jelini kullandım. Eh işte bu da hemen hemen her temizleyici gibi. Yoğun bir mandalina kokusu var ama, Extra bir espirisi yok :) Hatta kıvamı da bildiğiniz su! :)))))

Son olarak Klementin Süper Mask ı kullandım. Bu da bir kil maskesi. Rengi beyaz. Pek güldürmedi beni. Tabiki hemen vaov dedirtecek bir etki görmek beklemiyorum ama, bu neydi şimdi, ben yüzüme ne yaptım demek de istemiyorum. Keşke burnuma mandal takıp da sürebilseydim. Kokusu çok midemi bulandırdı. Koku hassasiyeti olan asla kullanamaz bence.

Yaaani, gördüğünüz gibi Moshos Garden'ın deneyerek beğendiğim yegane ürünü Amber ve Gül Kokulu muhteşem yüz maskesiydi. Yüzümü bebek gibi yaptı. Ama diğerleriyle böylesine zıt bir selamlaşma beklemiyordum. Tam boylarını alıp kullanmaya karar verirsem kesinlikle Amber & Rose Clay Mask olacak.

Tabiki her insanın cildi farklı cevap veriyor. Benimkini seven sizinkini sevmeyebilir. Aa ben çok beğendim sen nasıl beğenmezsin diyebilirsiniz. Çünkü cilt bu arkadaşlar onun da ayrı bir kişiliği var diyerek yazıyı noktalıyorum.

Cilt kişiliğim;  Karma, T bölgem hafif yağlı.

Yorumlar

  1. Harika bir yazıydı bebegim, cok guzel anlatmıssın okurken keyif aldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi