8 Bloggerla 8 Mart Buluşması Bursa Etkinliğimiz


Herkese selamlar.. Bol görselli bir etkinlik yazısına hazırsanız çayınız kahvenizi abur cuburunuzu alın gelin haydi :)

4 Mart 2017 Cumartesi günü, Altıparmak Gren Cafe'de blogger arkadaşlarım ile keyifli bir etkinlik gerçekleştirdik. Aylardır o gün için çok çabalamıştık ve çok güzel bir şekilde karşılığını aldık. Gelin bakalım neler yapmışız o gün :)

Öncelikle size sponsorlarımızdan bazılarının çektiğim fotoğraflarını göstereyim. Hepsini aynı kareye sığdırmak tabiki mümkün olmadı. 







 


Bunlar etkinlik alanından karelerdi. Şimdiii ballarımla olan karelere geçiyorum :)

Şeymacım :)









1) Öncelikle mekan ve pasta sponsorumuz olan Gren Kafe sahibi Koray Bey'e çok teşekkürler. Bizleri çok güzel ağırladılar, çok ilgili ve güleryüzlüydüler :)



Etkinlik pastamııız;




2) Etkinliğimiz Highgenic firmasından gelen Cem Bey'in ürünlerini tanıtması ile başladı. O anlattı biz meraklandık doğrusu. 


Güçlü yağ çözücüsünü bu sabah kullandım. Ayrıntılı yazısını paylaşacağım ama merak edenleri instagram hesabımdaki videoya davet ediyorum.



3) Dreamco_organization her birimize üstlerinde isimlerimizin yazılı olduğu bu çok şık ve çok güzel kokan -evet dayanamadım açtım kokladım çok hafif bir çiçeksi kokusu var- oda spreylerinden hediye etti.



4) Lrouge Propa çok tatlı bir pembesi olan allık ve dudak dolgunlaştırıcı balmlarıyla bizlere destek oldu.



5) İnan Camsanat bizlere her birimize ayrı tercih hakkı sunarak el yapımı cam kolyelerinden hediye etti. Benim tercihim leopar desenli Fatma Ana eli detaylı bu kolye oldu. Daha fazla çeşit için linkini cümle başındaki yazıya bırakıyorum.


6) Ayze Doğal Taş gerçek taşları takı halinde bizlerle buluşturdu. Benim de çok güzel bir ametist taşım oldu. Sayfasında çok güzel takılar var.



7) Nalishinbileklikleri her birimize kendi elleriyle yaptığı bu rengarenk bilekliklerden hediye etti. Daha önce de bileklik almıştım buradan, çok severek takıyorum. Üstelik bu sayfada kendi bilekliğinizi kendiniz tasarlayabiliyorsunuz :)


8) Splat_turkiye farklı farklı diş macunları ile yanımızdaydı. Ben Aromateraphy etkili olanı seçtim. Daha önce de White Plus olanını kullanmıştım. Yorumlarımı merak edenler buraya tık tık :)




9) Otacibitkisel merak ettiğim bir markaydı ve deneme fırsatım oldu. Saçlarım çok yağlı değil ama yağlı saçlar için şampuanını aldım.


10) Moshosgarden bizlere denememiz için dörder adet tester gönderdi.



11) Termalife in Peloid yüz maskesini hemen denedim. Yakında bunlardan da bahsedeceğim. 


12) Zigavus herkesin seçeneğine göre şampuanlar gönderdi. Benim tercihim Nar ekstratlı hızlı uzama etkili şampuan oldu. Açıkçası sabırsızlanıyorum denemek için. 



13) Acvit kozmetik son zamanlarda adından sıkça bahsettiren bir marka. Siyah maskesini ben seçtim ve yanında yenileyici krem ile birlikte testerları gönderdiler.


14) Club veronique her birimize vanilyalı oda spreylerinden hediye etti. Vanilya kokusu pek sevmem ama bakalım anlaşabilecek miyiz :)



15) Arzen kozmetik maske ve kremleri ile yanımızdaydı. Ben masaj kremini tercih ettim. 


16) Bu güzel pano minicco_  tarafından yapıldı. Hepimizin isimlerini yazarak hediye ettiği panolarla etkinliğimize renk kattı.



17) Yıldız dükkanı ndan hediye gelen Eda Taşpınar imzalı Amber kokulu vücut spreyini tabi ki kullanmadan edemezdim. Bir de yanında doğal at kılından yapılmış vücut fırçası var. Selülit oluşumunu engelliyormuş.Deneyeceğim en kısa zamanda :)


18) Sosyopix benim en güzel en kıymetli anılarımı ölümsüzleştirdi..


19) Bioblas ve bizlere yine kendi saç tipimize göre seçenek sunduğu şampuanlarla ve saç maskesi ile destek verdi.
20) Restorex de saç bakım maskesi ve saç spreyi ile yanımızdaydı. 


21) HC Care complex bakım yağı ile yanımızdaydı kullanmak için sıraya koydum bunu da..



22) Pepcleancom bu tek kullanımlık bas-beklet-sil makyaj temizleme mendillerinden üçer adet gönderdi. Bir tanesini kullandım. Blogta yazarım :)


23) Neobsessions içinde çeşitli dövmeler ve saç simi bulunan bir paket verdi. Dövme yapan bir insan değilim o yüzden birkaç tanesini arkadaşıma hediye ettim ama bu siyahlar kısa kollularla güzel duracağa benziyor :)



24) Neff.hobi el emeği göz nuru olan bana özel tavuskuşu tüyü resmini minicik çarpılarla yapmış. Çok severek takıyorum.


25) Essence kozmetik bizlere minik çantalar hazırlamış içlerine de rimel, ruj, fondöten ve göz farı koymuş. Kullanınca mutlaka instagramda paylaşacağım.



26) Durance.turkiye nin mis kokulu lavantaları ve lavanta sabunu ile parfüm testerı beni benden aldı. 


27) Vissmate de merak ettiğim bir markaydı. Çamaşır suyunu ve silikonlu temizleyicisini deneme fırsatım olacak.




 Bazılarını yediğimiz için tek tek görselleme imkanı bulamadım. :) 
28) Dr Oetker bize ekmek karışımı, brownili puding, kek burger, fondü karışımları ve birçok tarifin yazılı olduğu tarif kitapları hediye etti. 
29) Yayla bakliyat siyah pirinç ve siyah mercimekleri ile yanımızdaydı. 
30) Berrak turşu , salatalık turşusuikarışık turşu ve salça dan oluşan bir paket verdi hepimize.
31) Kenton da içinde şeker hamuru ve pembe bir ayna bulunan çok tatlı bir kutu hediye etti.



                      32) Vpleksihome da bu organizerlardan 3 tane göndemişti ve biz de çekiliş yaparak paylaştık. Bir şanslı kişi de bendim. :)




33) Porkypumpkin  dilim ağaç magnetleri ile bize destek veren sponsorlardan oldu. Ben direk çeyize kaldırırım kiii :)


34) Farmasiiletisim bizlere siyah eyeliner gönderdi. 




35) Yitik ülke yayınları hepimize bu kitaplardan hediye etti. Benim için hediye kitap denince akan sular durur. 



36) Tabloda kanvas tablo yazımı daha önce paylaşmıştım. Evimin mutfağında kullanacağım kendisini :)




37) Sitil Boya bize A dan Z ye ayakkabı bakım seti gönderdi. İnstagram'da oylama yaptım ve spor ayakkabı temizleme kitini ilk kullanacağım. 



38) Misip kürdanlı diş ipleri oldukça pratik olacağa benziyor. 




Rengarenk soslara batırılmış çikolataları keklerin kokusu da tadı da enfestii.. 


40) Kurabiyege de bize instgram kullanıcı adlarımızın üzerinde yazılı olduğu kurabiyeler hazırlamış. Tatları da çok güzeldi, hafif ve insanı batmayan bir lezzetti. 


İşte #8bloggerla8martbulusmasi etkinliğimizin 40 adet sponsorlarıyla ve görselleriyle dolu uzun bir yazının sonuna geldik. Merak ettikleriniz, önce bunu dene dediğiniz ürün olursa lütfen yorum bırakın :)


gokkusagibeyazi benim instagram hesabım. Ordan daha aktif bir şekilde paylaşımlarıma devam edeceğim. 

Son olarak; aylardan beri birlikte emek harcadığımız gruptaki canım arkadaşlarımın linklerini bırakıyorum. Her birinin sayfasına mutlaka göz atın canlar :)



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi