Flormar Silk Matte 05 Autumn Timber

Arka arkaya postlar yayınlamaya hazırlanırken, rengini çok beğendiğim ,her yerde tırım tırım arayıp en sonunda Anatolium Flormar standında bulduğum 05 numaralı likit mat rujdan hemen bahsedeyim dedim :)



Rujumuzun adı Flormar Silk Matte 05 Autumn Timber. 

Renk olarak dışardan bakınca The Balm Sincere'e benzetmiştim ama hem elimde hem dudakta duruşunun bambaşka olduğunu gördüm. 

Bu renk biraz kiremit biraz kahve tonları içeriyor ama ben sürünce gül kurusuna yönelik bir renk karşılıyor beni. Dudak yapısı ile alakalı tabii :)


Tenimde duruşu bu şekilde. Ten rengimin sıcak tonlu olmasına başlayabilirim sanırım.



Dudağımda duruşu ise biraz daha gül kurusu biraz daha pembemsi, ama biraz :D

Aslında bukalemun gibi renk değiştirdi bende, iyice kuruyup dudakla bütünleşince rengi açıldı.


Fırça yapısı da bu şekilde. Eh yani fena değil :)

Kalıcılığına gelecek olursak baya iyi bir performans bekliyordum belki de zor ulaştığım içindi ama, instagram hesabımda da bahsettiğim gibi bana göre bir The Balm yada bir Pastel Daylong değil. 

Hani bir şeyler içtiniz çay kahve falan tabiki d sabit kalıcı duruyor ama çok açsanız yanınızda bu ruju taşımalısınız. 

The Balm Meet Matte Hughes daha başarılı yarı yolda bırakmama açısından. 
Pastel Daylong da sonrasında geliyor bana göre. 

Hatta The Balm ile Silk Matte'i karşılaştırmıştım ve Silk Matte suya değince dağıldı ve rengi açıldı. 

Neyse alt tarafı mat bir ruj çok bir şey beklememek lazım. 

Ama ben rengini, rahatsız etmeyen yumuşak yapısını, dudakları yapış yapış etmemesini çok çok beğendim. Serinin birkaç numarası daha aklımda, onları da alacağım. 

İndirimsiz fiyatı:20₺ indirim ile 12-13₺ ye alabilirsiniz. 

Yorumlar

  1. rengi güzelmiş. Bende de 01 numarası var. Şu sıralar en sevdiğim likit mat ruj diyebilirim. Flormar başarmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çoğu ruj gibi rahatsız edici değil, ben de 02 ve 04 numarasını almak istiyorum, sırf renk ve yapı açısından :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi