Denebunu.com / Sothys Cilt Temizleme Sütü

Hi girls! :D

Denebunu.com sitesine bir çoğumuzun üyeliği var artık. Kasım kutusunda gelen ürünlerden biri ve hepimizin o çok merak ettiği Sothys Cilt Temizleme Sütü'nden bahsedeceğim şimdi.



Spoiler verip beğenmediğimi söylüyorum.

Ben bu sütü makyajımı çıkarmak için kullanmak istedim ilk etapta. Beklentilerim çok büyüktü çünkü.

Kullandığımda göz makyajımı geçin,  ten makyajımda bile etkili olamadı bende malesef :(

Gözler pandaya döndü, yandı yandı kül oldu vallahi.

Üründe greyfurt içeriği daha baskın olsa da, kesinlikle limonlu kek gibi bir kokusu var.

Yapısı böyle.


Bir de kullandıktan sonra kapakta ister istemez bulaşabiliyor. Bulaşan taraflarında ürünün sarardığını gözlemledim. Havayla temas ettiğinde oluşmuş olabilir.. 

Kokusu dediğim gibi çok hoş ama bende cildinde yağlı bir his bıraktı, ki temizleme sütleri genelde böyledir, hemen gidip yüzümü yıkama ihtiyacı hissettim. 

İnstagram'daki yorumlarda cildi temizledikten sonra pamukla uygulayanları da duydum ama bakalım belki öyle de bir denerim. Makyaj kalıntılarını temizlemek için kullanılabilir. Ama bir daha göz makyajı çıkarmak mı? Asla! Daha önce de temizleme sütü kullandım hatta micellar sulara başlamak konusunda çok kararsızdım. İyiki micellara geçmişim.. Sütlerin yapısı kremsi olduğu için benim gibi karmadan yağlıya dönük ciltler pek iyi anlaşamayabilir.. 

Neyse zaten bir denerim, iki denerim ürün biter sonuçta numune ürün. :D

Denebunu.com ailesine bu ürünü benimle tanıştırdıkları için çok çok teşekkür ediyorum :))


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Makyaj Temizleme Suyu Mu ? Makyaj Temizleme Losyonu mu?