Yves Rocher Sebo Vegetal Karma/Yağlı Ciltler İçin Tonik



Büyük bir hevesle kullanmaya başlayıp bir türlü sevemediğim ürünler skalasına hoşgeldiniz.

Yorumlamak için emin olamamıştım ama artık elveda diyeceğim buna.

 Elma kokusu başta hoşuma gitmiş olsa da artık beni rahatsız ediyor.

 Vaov diyebileceğim hiç ama hiçbir etkisini göremedim. :(((

 Tamam mümkün mertebe doğalsın ama birkaç saat sonra yüzümü yapış yapış yapmana gerek yoktu.

 İlki yarım şişe bir arkadaşımdan hediyeydi ve ikinci tam dolu şişe de hediye geldi.

 Anlaşabilmek için fazlasıyla zaman tanıdım sana. Başta sevdim gibiydi, belki hiçbir zaman çıkmayan sivilcelerimin çıkma sebebi de sendin........

 İndirimsiz fiyatı 30 TL sanırım. Asla para verip almayacağım bir ürün.

Artık tonik olarak saf gülsuyu yada sulandırılmış elma sirkesi kullanacağım.

Yorumlar

  1. Ben de bu ürünü alınacaklar listme eklemiştim halbuki, ama hala merak ediyorum, bi mağazada denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen sana verebilirim bunu canım, beğenirsen öyle alırsın :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi

Makyaj Temizleme Suyu Mu ? Makyaj Temizleme Losyonu mu?