Rimmel London Wonder'full Mascara with Argan Oil

Uzun zamandır Rimmel London'ın maskaralarından vazgeçemediğimi fark ettim.

Hepimiz rimellerde ilk önce siyahlık vermesine ve takma kirpik etkisi yaratmasına bakıyoruz ama hiçbir şey takma kirpiğe benzemez tabikii :)

Watsons'ta tamamen tesadüfen gördüğüm bu rimel %40 indirimle 13.20 TL gibi komik bir fiyata geldi bana. Zaten rimel arayışları içindeydim iyi oldu :)


Genel önceliklerden ziyade benim dikkat ettiğim unsur, rimelin zaman içinde patır patır gözaltlarıma dökülmeyecek olmasıdır. Düşünsenize küçük siyah partiküllerin farkında olmayarak elinizi yüzünüze dokundurduğunuzda savaş boyası sürmüş gibi çizgiler oluştuğunu. Düşman başına vermesin :))

Ben de çoğu ürünü almadan önce araştırıp da alıyorum fakat bu rimel hakkında hiçbir fikrim yokken aldım gitti :D

Memnun kaldım mı?

TABİKİİİİ ! :)

İçinde Argan yağı bulunması bende vaov etkisi yarattı. Artık rimellerin içine argan yağı, badem yağı vb.damlatıp hem bakım hem makyaj yapmak zorunda kalmıyoruz. Çünküüü hepsi bu rimelde var :)



Henüz yeni olduğundan fırça haliyle simsiyah ve yapısını fotoğrafta net alabilmem için ışıkla biraz oynama yaptım.

Silikon fırçaya sahip olması artı puan. (Kıl fırçaların şekli rimeli açıp kapattıkça zamanla bozuluyor.)

Kıvırıyor evet, amma velakin fevkalade bir şekilde kıvırıyor diyemiyorum. Belki hala ıslak olduğu içindir.

Velhasıl; hem dökülme yapmayan, hem besleyen, hem tek tek ayıran, hem de siyahlık veren bir rimel arayanlar varsa mutlaka alıp denemeliler bu üründen. :) 

(Normal fiyatı 21-22 TL civarı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Splat Professional White Plus Diş Macunu