Favori Rimellerim - Deborah & Rimmel London & Nyc

Bu haftaki #carsamnanotlari mda favori rimellerimi tanıtmak istedim.

Kullanım sırasına göre yukarıdan aşağıya doğru olsa da, favoritem aşağıdan yukarı.



1. NSkyrice ile kirpiklerimi bir güzel ayrıştırıyorum.

2. Rimmellondon Max bold curves ile siyahlık ve kıvrımı arttırıyorum.

 3. Deborah Extraordinary ile de son dokunuşu yapıyorum. İnanılmaz hacim katıyor bu rimel -annem takma kirpik taktığımı bile iddia etti- :)

Tabii bu üçlüyü her zaman degil üşenmediğim zamanlarda kullanıyorum.

Genel olarak kullandığım 2 numara. :) Bazen pul pul dökülme yapabiliyor dipnotumu da hemen ekleyeyim.

İndirimsiz fiyatları 11-40 tl arasında degisiyor olması lazım tam hatırlamıyorum..

Görüşmek üzeree :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Splat Professional White Plus Diş Macunu