Avon Advance Techniques 360 Nourishment Moroccan Argan Oil

Bugün sizlere saçlarımın yeni yaşam destek ünitesinden birini tanıtacağımmmm :)


İşte Avon'un Fas Argan Yağlı tüm saç tipleri için durulanmayan saç serumu.

Kullandığım andan itibaren "voaav saçım ne kadar yumuşak olduuu" dedim.
Benim saçlarım ne kadar ısı uygulasam da çok çabuk kırılmaz. (maşallah deyin :p)

Tabii boyadan ve ısıdan saç uçları biraz sertleşebiliyor.
(Bunun için saç güçlendirici başka bir krem uyguluyordum. Merak edenler tık tık )

Üç kez pompayla uygulamak benim ince ama gürler gürü saçlarıma yetiyor.

Pompasının çok miktarda ürün çıkarmaması çok iyi bir avantaj, zira fazla ürün aldığımızda hem el hem saç vıcık vıcık oluyor :(



Saçlarım nemliyken özellikle saç uçlarıma , diplere gelmeyecek şekilde saç boyuma iyice yediriyorum.

Hemen emiliyor olması da çok iyi.

Ve saçı "gerçekten" parlatıyor.
Sonrasında isterseniz saçınızı şekillendirebilirsiniz.

Kokusu da Avon'un klasik saç kremi kokularından.
Fiyatını bilmiyorum, bu ürün bana Özlem kuzusunun gönderdiği hediyelerin eeen güzeli :)



Bakıııın , her hediyemde bulunan özel notların bu serumdaki hali :)
Özlem kuzumun tatlılığını ve profilini görmek isteyenler; ozlemmylmaz

Bu postu hazırlamamda bana yardımı dokunan Ebrucuuuma da teşekkürler :*
O da burada =>  ebrudannotlar


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Splat Professional White Plus Diş Macunu