Yves Rocher Yeniyıl Koleksiyonu - Baharatlı Vanilyalı Peeling Duş Jeli



Herkese mutlu pazarlar :) Dünkü sınavdan çıkınca kendimi direk avmye atmıştım ve bu müthiş harikulade duş jelini kendime yeni yıl hediyesi olarak almıştım ihtiyacım yoktu ama kokusuna dayanamadım.. nasıl güzel kekimsi kurabiyemsi kayısılı kekstra gibi bir şey. ..insan reçel niyetine yememek için kendini zor tutuyor.😙

 Yeniyıla özel üretimi ile sınırlı sayıda olan bu peelingli duş jelinin bir de portakal tarçın kokulusu vardı ama ben seni seçtim pikachuu 😍 250 ml baya gider bize, içerisinde paraben yok - ki benim en hassas olduğum noktadır paraben - ve % 100 hindistan cevizi tozu, Peygamber çiçeği suyu, vanilya esansı ve kayısı çekirdeği bulunuyor. Ayrıca şirin ambalajı tekrar tekrar kullanabiliriz. Fiyatı da 15.90! Sana puanım 100!💯

Gelelim ısırgan otlu yağlı saçlar için olan şampuana. Bunu dün almadım ama annem kullanmış ben nasıl görmediysem 🙈 Genel olarak hakkındaki yorumlara baktım ve " kullanılmasa da olur " sonucuna vardım. Annem saçlarını keçe gibi yaptığını söyledi. Kokusu da çok keskin, yer temizleme deterjanı gibi kokuyor. Genelde önyargılı olmam başkasına iyi gelmeyen bana iyi gelebilir ama içimden şans vermek gelmedi buna. Kızlar indirim mindirim demeyin almayın bence. 👎

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Splat Professional White Plus Diş Macunu