Batiste Original Dry Shampoo & HuncaCare Wet Shampoo


Güneşsiz bir günden merhaba herkese.
Bu haftaki #carsambanotlari mda size hem kuru hem de ıslak şampuan önerilerimi paylaşacağım. Önce #batiste den başlayalım. Uzun zamandır düşündüğüm ama kafamda hep acabalarla dolu olan bir üründü bu. Kullanan blogger arkadaşlarımın tavsiyeleri ile almaya karar vermiştim ki malesef #gratisindirimi nde bulamayıp #watsons dan aldım. Diğer kuru şampuanlara göre biraz pahalı evet. Ama gerçekten fiyatının ve adının hakkını veriyor. İlk zamanlar ne kadar temizleyebilir ki diye düşüşndüm. Dur bakalım bir gün yıkama, göstersin marifetini dedim veee ne kadar temizleyebildiğini gördüm.:D Kardeşim bile sonucu görünce "ööhhh hadi canım" tepkisini verdi :D

Benim saçlarım ince telli olduğu için 2.günde yağlanmaya başlıyor -ellerimle de çok oynuyorum zaten- ve illa ki her gün duş alıp dışarı çıkan bir insanım. Bazen yarım saat hatta 15 dakika içinde bile dışarı çıkmamız gerekebiliyor ve artık kış mevsiminde olduğumuz için hem zaman hem de sağlık açısından kötü etkilenebiliyoruz.

Velhasıl kelamböyle bir nimet varken elimde, hasta olmaya da geç kalmaya da niyetim yok artık bu beni acil durumlarda 1 gün bile idare edebilir. Bunu yalnızca kızlar değil erkekler de kullanabilir bence arkadaşlar :D

Gelelim diğerine. #huncacare 1957 kuruluşlu Türkiye'nin en eski kozmetik ürünleri firmalarından. F/P açısından benden tam not aldı. Kokusunu da çok kibar ve zarif olarak tanımlamak istiyorum. Şok marketlerden temin edebilirsiniz. :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Splat Professional White Plus Diş Macunu