March Anthony 12 Saniyede Mucizevi Canlandırıcı Seri




🍏 İlk kez denediğim ve çok beğendiğim bir seri @marcanthonyturkiye nin 12 Saniyede Mucizevi Canlandırıcı Seri’sinden bahsetmek istiyorum.💚
🍏 Bu seri dökülen ve cansız saçlar için özel olarak geliştirildi. İçinde elma kök hücreleri, üzüm çekirdeği yağı, saç ve saç derisi kompleksleri mevcut ✔️
🍏 Biotin ile birlikte saç tellerinin daha kalın ve güçlü uzamasına destek oluyor.
🍏 Saç rengini koruma gibi bir özelliğinden de bahsetmek istiyorum malum saç rengimi koyultma işlemi yapıyordum ve sürekli akıyordu. Bu seri ile havlularımın son 1 ayda daha beyaz olduğunu fark ettim !💡
🍏 Şampuan ve saç kremini duşta arka arkaya kullanıyorum ve duştan sonra da günlük bakım kürünü nemli saçlarıma uyguluyorum. Saçlarımı daha kolay taramama yardımcı olurken, elektriklenmeyi azaltıp kırılmalara karşı koruyor ve saçıma parlaklık katıyor 🌟
🍏 Paraben, ftalat, sülfat ve sls içermemesi ve yeşil elma gibi kokması ne kadar da güzel bisey değil mi ! 🙊
🍏 Nerelerde buluruz diyorsanız @watsonsturkiye den, seçili eczanelerden ve dermokozmetik sitelerinden bulabilirsiniz. Ayrıca tüm saç tiplerine ve sorunlarına özel serileri olduğunu belirtmek istiyorum:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi