Freiöl Cleansing Oil & Mask


Yağ formundaki ürünleri kullanırken biraz çekiniyordum lakin @freiolturkiye un maske ve temizleme yağı olarak kullanılan bu ürününü deneyene dek.

 İçeriğinde jojoba yağı, ayçiçek yağı, tatlı badem yağı, chia tohumu yağı, fındık yağı ve Manolya özü bulunuyor.
.
• %94 oranında ince toz partiküllerine kadar temizlik sağlar ✔️
• İçeriğindeki Manolya ekstratı sayesinde cildi kendi detoksfikasyon fonksiyonu ile temizler ✔️
• Su bazlı makyajları temizlemede etkilidir ✔️



Ben genelde detoks maskesi olarak kullanıyorum. Kuru cilde 4-5 pompa yağı iyice yedirip 5 dk bekledikten sonra ılık suyla yıkıyorum ve bebek gibi bir cilde sahip oluyorum.

Makyaj ve cilt temizleyici olarak kullanmak isterseniz aynı işlemi 5 dk beklemeden uyguluyorsunuz .

Son olarak;
• Alkol ✖️
• Renklendirici ✖️
• Mineral yağlar (parafin) ✖️
• PEG ve türevleri ✖️
• Silikon ✖️ bulunmuyor 🎉🎊

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Alverde Normal & Karma Ciltler İçin Yüz Yıkama Köpüğü