Sephora Outrageous Extension Maskara Yorumu

Selam kızlarrrr şahane bir maskara önerisiyle geldim size bu akşam.

Denebunu.com sayesinde tanıştığım Sephora nın Outrageous Extension maskarası son zamanlarda elimin en çok gittiği maskaralardan biri oldu.



Benim kullandığım deneme boyu olmasına rağmen bayadır kullanıyorum ve çok da sevdim kendisini.

Fırça yapısı silikon, ve kirpikleri tek tek ayırmada gerçekten çok başarılı buluyorum.

İçeriğinde keratinle  kirpiklerinize bakım da yapıyor. 




Fırça yapısı işte bu şekilde. Ben kirpik kıvırıcı kullanarak hacim ve uzunluk etkisini arttırıyorum. 

Oldukça siyah bir maskara ve2.katı geçseniz de topaklanma yapmıyor.

Eğer tek tek ayırılmış doğal bir görünüm ve siyahlık  istiyorsanız bu rimele şans vermenizi öneririm .



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Splat Professional White Plus Diş Macunu

Gabrini Derma Makeup Cover Fondoten İncelemesi