Organique / Coffee Body Butter & Glycerine Soap

Herkese iyi pazarlar diliyorum, 
Bugün bloğumda Organique markasının Kahve Özlü İnceltici ve Selülit karşıtı vücut yağından ve diğer kullandığım ürünlerinden bahsedeceğim.



Öncelikle bütün ürünler %98 doğal içerikli onu belirtelim.

Coffee Body Butter, içeriğinde Shea yağı, kahve özü ve hücrelere yüksek enerji vererek onarımı hızlandıran Pephactive kompleksi bulunduruyor.

 Ürün vücut sıkılaştırıcı ve selülit karşıtı bir ürün olarak karşımıza çıkıyor. Çok fazla düzenli kullanmadığım için sıkılaştırıcı etkisinden bahsedemiyorum. :)





 Paraben, parafin, SLS, SLES, ALS, vazelin ve silikon içermiyor.

 E ve C vitaminleri içeren bu yağ içeriğindeki gliserinle cildi nemlendiriyor.

 Krem gibi bir yapısı yok oldukça yoğun, çok az miktarlarda uygulama yapmalısınız.

 Hemen emilip yapış yapış his bırakmamasını sevdim, kış aylarında kullanılabilecek bir ürün çünkü yoğun kahve kokusu var.




Gliserinli sabun el yapımı bir sabun. Bana gelen paketi açarken oldukça kokusu geliyordu burnuma. Ellerimi yumuşacık yaptı. Yüzümde sabun kullanmıyorum pek :)

Goji Berry’li göz kremi ise gece yatmadan önce birkaç kez kullandığım bir üründü. Göz çevresi en hassas yerlerden olmasına rağmen herhangi bir irritasyon yaşamadım. Nemlendirme hissi çok güzeldi. İyice emin olmak için tam boyunu kullanmam gerekir çünkü bu numunelik bir üründü :)

Bir adet bebekler için şampuan ve vücut losyonu vardı ben onları  bebeği  olan bir arkadaşıma verdim  :)

Güzel sunumları ve bu ürünlerle tanıştırdıkları için Organique Türkiye ailesine teşekkürlerimi sunuyorum :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Makyaj Temizleme Suyu Mu ? Makyaj Temizleme Losyonu mu?