Procsin Aloe Vera Jel & Butter Cream

Procsin markasının bu iki ürününü bir süredir kullanıyorum. Merak edenler olmuştu ve artık yorumlarımı paylaşmalıyım :)





Öncelikle Aloe Vera jelinden bahsetmek istiyorum. Jelin içinde propolis özü bulunuyor. Refreshing and Soothing yani, ferahlatıcı ve yatıştırıcı özelliğinin hakkını veriyor.




Cildimi fazla kaşıdığımda bu jelden az birazcık sürdüm ve yanma hissini 5 dk içinde aldı 😍

Daha sonra bacaklarımda kullanmak istedim fakat, gece sürdüğümde sabah kalktığım zaman cildimde yapış yapış bir his kalmıştı hiç hoşlanmadım o histen ☹️

O yüzden sadece yanma batma kızarıklık gibi sorunlarda kullanmayı düşünüyorum. Özellikle yazın hafif güneş yanıklarında da kullanabilirim. Az bir miktar olmak şartıyla tabi..

Gelelim Butter Cream’e.




En sevdiğim bu ürün oldu. Refreshing and Smoothing. Yani ferahlatıcı ve pürüzsüzleştirici vücut kremi. Düzenli kullanımda tüylerde azalma vaat ediyor. Ben çok düzenli kullanamadığım için bu etkisinden bahsedemeyeceğim. Ama banyodan sonra kullanmayı en sevdiğim krem bu oldu.

Parlaklık veriyor mu cilde, veriyor. Şekerli güzel bir kokusu var.

Kokusu da kalıcı, hemen 1-2 saat sonra gitmiyor. Yalnız Aloe Vera jel kadar olmasa da hemen emilen bir yapısı yok, yoğun olmasına rağmen yapış yapış bırakmıyor ama vücudunuzda hissediyorsunuz.

Ama rahatsız da etmiyor 😀 Sonuçta bir Butter Cream. Kış aylarında özellikle, çokça severek kullanacağım bir ürün bu krem. Kesinlikle şans verin ve yumuşak cildinizin tadını çıkarın 🌸






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Splat Professional White Plus Diş Macunu