CASHMERE SHEA YAĞI & VANİLYA ÖZLÜ EL BAKIM KREMİ



Doğuş Kozmetik'in hediyesi Cashmere el kremini yeterince kullandığıma göre yorumunu artık yapabilirimmmm. :)

Sizin de gözünüze çarpan ilk şey harika ambalajları değil miii?

Ben şahsen aşık oldum.

Bu kremin bendeki deneyimine geçmeden önce Shea Yağı'nın ne olduğundan kısaca bahsetmek istiyorum.

Shea yağı, nam-ı diğer Karite yağı; Afrika'da Karite ağacının fıstığa benzer ceviz büyüklüğündeki meyvelerinden elde ediliyor. Bu ağaç doğada kendiliğinden yetişiyor yani yetiştiriciliği yapılmıyor. Ağacın mryve verebilmesi için de tam tamına 25 yıllık bir zaman gerekiyor. Ne kadar değerli olduğunu siz hesaplayın. :)

Şimdi shea yağının faydalarıyla bu kremi bütünleştirmek istiyorum.

Bu yağ A,D,E,F vitaminleri içeriyor. Adeta bir cilt yenileyici. Ayrıca SPF3 koruması sağlıyor. Yani güneşin zararlı etkilerine karşı bir kalkan görevi görüyor.

Kremde %10 oranında karite yağı, ayrıca vanilya özü bulunuyor ve emilimi çok hızlı.
Yapış yapış bir his bırakmıyor.
Elleri de pamuk gibi yapıyor pamuk :)
Kokusu da çok kalıcı. :)

Yavaş yavaş güneşli günlere yaklaşıyoruz ama havalar yine soğuk.
Siz de benim gibi ellerinize önem veriyorsanız bu kremleri tercih etmenizi öneririmm ! :))

Bu güzel hediye için Doğuş Kozmetik'e tekrar teşekkür ediyorum. :)

Herkese iyi haftasonlarıııııı :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Splat Professional White Plus Diş Macunu