Bargello Brarmagni Si





Bir arkadaşım vasıtasıyla bir koku keşfettim.

Hani birinin yanından geçerken parfümümüz buram buraam koksun "ayy ne güzel bir koku" desinler,
rüzgara denk gelince kokumuz savrulsun,
Yürüdükçe kokumuz dağılsın deriz.

Heh işte tam öyle bir koku buldum. -Ben de kendisinden bu yüzden numarasını almıştım :) -

Her parfüm kokusunu beğenmem -özellikle sabun köpüğü gibi kokanlar burnumu kaşındırıyor 😭-

 Ama bu benim için imza koku olabilecek bir potansiyel taşıyor.
Hatta bileğime sıktım ve parfümümle aşk yaşıyorum resmeeen ! <3

 Parfümüm tabiki amber , misk, frezya, gül, siyah frenk üzümü, paçuli ve vanilya notaları taşıyor ve son derece kadınsı kokuyor.

 Eksileri de var ; yapısının biraz yağlı olması ve geçmiş yıllara göre fiyatının zamlanmış olması..

Parfümümün numarası 115.
İnternetteki adı da Brarmagni Sı olarak geçiyor.

Meyveli veya uçuk kokuları pek sevmeyip agır/kadınsı/baharatlı kokuları tercih etsem de beni birden kendine bağladı. Bir parfüm ne derece abartılır ve sevilirse o derecedeyim şuan :)
Odunsu ve meyveli kokular arayanlara misal olsun..

Sevgiyle kalınız efenim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Highgenic Güçlü Yağ Çözücü

Balköpüğü Mağazası'ndan Doğal Bakım Ürünleri İncelemesi

Makyaj Temizleme Suyu Mu ? Makyaj Temizleme Losyonu mu?